//super awesome!
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. I'm kpoppers. Any problem? Follow me. I'll follow you back. Promise :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


2 Indigo 1 and Cikgu Fatin.

Assalamualaikum guys !

agaknya dah berzaman orang tak buka blog yg precious ni ^^ Hari ni nak ceritakan pasal pengalaman kami pelajar-pelajar perempuan 2 Indigo 1. Mula-mula, jumpa cikgu kami rasa excited jugak. Boleh tahan sporting jugak cikgu and photogenik too ;) Kita org semua dpt buat aktiviti masakan. Masak nasi goreng ! Uwawa!
Boleh tahan sedap lahh jugak. Lepas tu dapat buat aktiviti projek kayu tu semua. 'Aku' buat dengan Zana. Memang projek kita org bnyk masalah. Tak nak salahkan sesiapa ni. Ni antara gambar-gambar kami dengan Cikgu Fatin. Cikgu Comelllll xD and semua pelajar perempuan 2 Indigo 1. Ughhh yang tu. Usoh le kembang 10 mangkuk pulak. Ehhh, 'aku' buat lawak. HAHAH. 'Aku' terikut Aiman Haziq la ni. Dah la duduk sebelah 'aku' dalam kelas. Ke 'aku' syok sendiri sekarang ni. Okay now the picture :)

dalam bengkel.

*peace* ^___^

dalam kelas 2 Indigo 1. My face not coming out well.

Cikgu Fatin with Adlin and Puteri

Saja je tunjuk 'aku' tunjuk gambar  ni.

Kayyy. tu je gambar yg hendak ditunjuk. Jumaat minggu depan Cikgu Fatin last kat SMK Bukit Merchu. Wehhh, nak nangis ni. Kayy 'aku' tak reti nak eja tengoyak ke ape ape je lahh. malu je -_-