//super awesome!
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. I'm kpoppers. Any problem? Follow me. I'll follow you back. Promise :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Finally I Make Comeback.

Hello,


Just like what I'm saying, finally I make my COMEBACK in this lovely blog xP . -cakap melayu balik-
dah rindu sangat dgn blog ni walaupun sebenarnya malas nak update kat blog ni. Cakap pasal comeback ni aku dah start rindukan SHINee. Ahhhh , please lahhh ~ bila SHINee nak buat comeback ni? sekarang ni yang tengah HOT kat SM Entertainment tu EXO tu hah! yang aku tau tajuk comeback SHINee tu 
SUPER HERO . Tak tau la ye ape concept yg sebetulnya. hehehe , lagi satu yg saya nak cakap sekarang


Happy Birthday to You Kiseoppie 


I hope you will be happy with your family and friends especially U-KISS member ^^ I know your birthday already past in 17 January -mianhae- :(

p/s : Kiseoppie you cute ♥.