//super awesome!
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. I'm kpoppers. Any problem? Follow me. I'll follow you back. Promise :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


♥ Happy Birthday Lovely Dubu Onew ♥


Hello hello ~ Akhirnya birthday hubby saya dah tiba ! same bulan dgn kita walaupun tarikh kami berlainan. Anyway , Happy Birthday Jinki oppa ! I hope you always smiling and always love to eat chicken :) Oh Yeah~
this year you turn 22 and in Korea 23 . I hope you always healty .

Very fun and cute picture of Jinki oppa !

Kita selalu tertanya-tanya bila SHINee nak buat comeback kat Korea nih . sekarang nih dekat Japan dah hot dah .Album "The First" pown dah release . 3 je lagu japanese yang kita dpt nyanyi . ape lagi lagu Replay , Juliette and Lucifer (all japanese version) tuh la lagunya . dah hafal lirik pown . Cehhh bangga benor aku nih .btw for SHINee please make your comeback quickly . And harap SHINee dpt dtg Malaysia walaupun kita tak sure dpt beli tiket tuh . rasa mmg tak dpt . HAHAH . 



Happy Birthday Lee Jinki . I LOVE YOU FOREVER ♥