//super awesome!
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. I'm kpoppers. Any problem? Follow me. I'll follow you back. Promise :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Spot Check !!!

Assalamualaikum to all muslims
Annyeonghaseyo to all koreans .....


what ?!! spot check! mampus la aku. actually kita relax je sebab kita bukan bawak pown barang yang haram tuh seperti handphone contohnya la. tadi masa kita dalam kelas tetiba ade bunyi bom plak dah. mercun ye. ntah sape la yang bengong sangat bawak mercun nih! Ish3, tak pasal kiteorang satu blok nih kena berjemur kat tengah panas tapak perhimpunan tuh. nak dengar Cikgu Yazid bercakap sebentar. nak tau ape yang Cikgu Yazid cakap. Cikgu cakap pasal tingkap yang asyik pecah, minggu terakhir jugak ade banyak pecah tingkap. sebenarnya saya ada terpecahkan satu tingkap. masa tuh nak tutup tingkap,tanpa disangka-sangka argghhh! abis pecah sudah.lepas tuh cikgu cakap pasal mercun tu la.cikgu suruh orang tu mengaku.tapi tak de sape pown nak mengaku.baik kome mengaku sebelum aku merapu. okayy tak? and then budak perempuan dibenarkan pulang ke kelas masing-masing.aman ! tak tahan aku nak berjemur. okay tu je la untuk hari nih cerita saya, annyeong ~

Assalamualaikum~