//super awesome!
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. I'm kpoppers. Any problem? Follow me. I'll follow you back. Promise :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Last Injection !!!!!

Hari ni last aq kena inject . nseb baik rasa nye mcm sebelum nye . tak la sakit sangat . saya merupakan org yg pertama yg kena inject . hahaha . saya dgn penuh muka dan rasa selamba . lantak la . akhir nya kena cucuk jgk . kan kan kan ??? deme kata mata saya merah berair mcm nk nangis . mana ada la . memandai je kome nih . kata muka saya selamba takkan nak nangis plak . ish3 . tau la saya org pertama yg kena inject . rancangan kawan saya . nanti kalau dh inject dlm kelas buat-buat tak larat . tp tak berjaya . tp yg utk kelas petang mmg berjaya . cikgu kata budak perempuan sahaja . sape yg tak larat bole balik rumah . hahahaha . alang-alang dh ada peluang  tu kan . apa lagi . kami bukan LARI . tp dh cikgu yg bagi budak perempuan balik .

itu lah sahaja cerita saya . Assalamualaikum .